loading...
تیم دیزاین|مرجع قالب,گرافیک,فونت و...
بنر های ما



qlr76iikjzkjviqhuwq5.gif





آخرین ارسال های انجمن
سید امیــــر بازدید : 156 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)
http://s8.picofile.com/file/8272761876/SD_cover_the_professional_Gyf_sibgraph.gif
داشتن یک درگاه الکترونیکی برای فروش فایل ها و فروش تبلیغات و کسب و کار اینترنتی یکی از مهم ترین مواردی است که مورد نیاز وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد.
در این پست از قالب گراف به آموزش موارد زیر می پردازیم :
1. آموزش فروش فایل در سایت یا وبلاگ(دانلود به ازای پرداخت)
2. آموزش ساخت درگاه اختصاصی برای سایت یا وبلاگ
3. آموزش ساخت درگاه موبایل (USSD)
جهت مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

سید امیــــر بازدید : 75 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

ویندوز ۷ نام برترین ، محبوب ترین و انعطاف پذیرین ویندوز ارائه شده از سوی مایکروسافت می باشد ، ویندوز ۷ که بعد از شکست مایکروسافت از ارائه ویستا عرضه شده توانست انتظارات کاربران را به صورت کامل بر آورده کند ، اگر چه بعد از ویندوز ۷ مایکروسافت ویندوز ۸ را هم ارائه داد اما سهم ویندوز ۸ در بازار ناچیز بود و به نوعی شکست مایکروسافت از ویستا دوباره تکرار شد ، در این پست برای شما آموزش کامل و تصویری ویندوز ۷ را را برای شما آماده کرده ایم ، برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سید امیــــر بازدید : 165 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

سلام و عرض احترام

با یک پست ویژه دیگر در سایت بزرگ تیم دیزاین در خدمت شما هستیم در این پست برای شما اموزش ساخت قالب رزبلاگ قسمت اول را اماده کردیم که با دیدن کل قسمت های این مجموعه میتوانید یک طراح قالب خوب و حرفه ای شوید.

سید امیــــر بازدید : 172 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)
امروز سایت تیم دیزاین آمورش نصب تم بر روی پاورپوینت رو گزاشته تا بچه های خوب بتونن بدون دردسر تم های دانلودی رو روی پاورپوینت نصب کنن بقیه در ادامه مطلب ...
 

سید امیــــر بازدید : 91 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

امروز سایت تیم دیزاین براتون اموزش ترجمه انواع قالب به سیستم سایت دهی رزبلاگ رو گزاشته تا بدونید ترجمه قالب انقدرا هم که فکر میکنید سخت نیست .برای ترجمه قالب شما باید به طور کامل به زبان html مسلط باشد و برای ترجمه ی قالب های حرفه ای باید به طور کامل هم html و هم css بلد باشید بقیه در ادامه مطلب ...

سید امیــــر بازدید : 89 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

رتبه الکسا چیست ؟ 
در واقع ، رتبه الکسا یک سیستم رتبه بندی است که بر روی تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند پایه گذاری شده است و به هر سایت یک عدد را در مقیاس جهانی و کشوری تخصیص می دهد. بر خلاف سیستم رنکینگ گوگل هر چه رتبه به عدد ۱ نزدیکتر باشد سایت از رنکینگ بهتری برخوردار است. 

سید امیــــر بازدید : 157 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

با سلام کاربران عزیز اینبار نمیدونم بگم جنجالی یا نه چون آموزش های زیادی در زمینه طراحی و بخصوص طراحی بنر در اینترنت موجود است حالا شمایید که باید بعد از مشاهده فیلم های این پست بگید که این پستمون جنجالیه یا نه منتظر نظراتتون هستیم.


http://s9.picofile.com/file/8268488192/design_banner_education55.png


امید وارم رضایت داشته باشین برای تهیه یاین فیلم ها واقعا زحمت زیادی کشیده شده لطفا به اسم خودتون پخش نکنید دیگه چیزی نمیگم.

امیدوارم خوشتون بیاد.



سید امیــــر بازدید : 112 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)
gamblr-fotos-instagram-pc1 - Copy
اینستاگرام را به جرات می‌توان محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در ایران دانست که با توجه به امکان دسترسی آزاد به آن، رقیبان بزرگتر خود یعنی فیسبوک و توئیتر را، حداقل در ایران پشت سر گذاشته است به‌طوری که از معمولی‌ترین فرد تا بازیگران و حتی مقامات دولتی در این شبکه‌ی اجتماعی حضور پررنگی دارند. بسیاری از کاربران به نوعی با اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها با موضوعات مختلف از جمله شخصی یا تفریحی خو گرفته‌اند و اگر سری به پیج‌های فعال اینستاگرام بزنید مشاهده می‌کنید که کاربران با کوچکترین بهانه‌ای مانند مناسبت‌ها و... علاقه‌مند به انتشار عکس و ارتباط با فالوورها هستند. درواقع ارسال عکس، کمی از مجازی بودن شبکه‌های اجتماعی کم کرده است و کاربران احساس نزدیکی بیشتری با هم دارند. به همین منظور برای راحتی افرادی که عکس‌هایشان با دوربین دیجیتال گرفته شده یا قصد بارگذاری تعداد بالایی عکس را دارند، نرم‌افزار کاربردی Gramblr تولید و منتشر شده است که به شما امکان آپلود تصاویر از طریق سیستم‌عامل ویندوز و مک را می‌دهد و به این ترتیب دیگر نیازی به کارهای اضافه‌ای مانند کم حجم کردن و منتقل کردن عکس‌ها از کامپیوتر به گوشی موبایل نخواهید داشت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ ما راضی هستید ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1927
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 1,388
  • باردید دیروز : 2,648
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 15,173
  • بازدید ماه : 9,741
  • بازدید سال : 147,857
  • بازدید کلی : 733,882
  • تبلیغات

    افزایش بازدید