loading...
تیم دیزاین|مرجع قالب,گرافیک,فونت و...
بنر های ما



qlr76iikjzkjviqhuwq5.gif





آخرین ارسال های انجمن
سید امیــــر بازدید : 156 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)
http://s8.picofile.com/file/8272761876/SD_cover_the_professional_Gyf_sibgraph.gif
داشتن یک درگاه الکترونیکی برای فروش فایل ها و فروش تبلیغات و کسب و کار اینترنتی یکی از مهم ترین مواردی است که مورد نیاز وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد.
در این پست از قالب گراف به آموزش موارد زیر می پردازیم :
1. آموزش فروش فایل در سایت یا وبلاگ(دانلود به ازای پرداخت)
2. آموزش ساخت درگاه اختصاصی برای سایت یا وبلاگ
3. آموزش ساخت درگاه موبایل (USSD)
جهت مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

سید امیــــر بازدید : 128 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)
http://s8.picofile.com/file/8271077818/SD_cover_the_professional_Gyf_sibgraph.gif
کدنویسی قالب نیاز به دانستن اندکی از زبان html و زبان css به صورت کامل و ابتکار در پیدا کردن کدهای جی کوئری مورد نیاز برای ایجاد تب ، اسلایدر ، ... می باشد.
در این پست از تیم دیزاین 10 سایت به شما معرفی می کنیم که سرعت شما را در کدنویسی بالا می برد و کار شما را آسان می کند و طراحی شما را زیباتر می کند.
خود ما هم در بسیاری از قالب هامون از این سایت ها کمک میگیریم !!
برای مشاهده لیست سایت ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سید امیــــر بازدید : 87 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)
http://s9.picofile.com/file/8270669692/SD_cover_the_professional_Gyf_sibgraph.gif


در این پست از تیم دیزاین مجموعه 17 رسم الخط شامل کلمات (محرم،حسین ع ،عاشورا و...) را برای شما جمع آوری کرده ایم،که میتوانید آنها را به صورت رایگان از تیم دیزاین دریافت کنید.

سید امیــــر بازدید : 150 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (1)
http://s8.picofile.com/file/8269968650/SD_cover_the_professional_Gyf_sibgraph.gif
یکی دیگر از زیباترین فونت های فارسی فونت های مربوط به شرکت مریم سافت می باشد که با کلمات W یا F شروع می شوند.تیم دیزاین در این پست از سایت خود مجموعه این فونت عظیم را که بیش از 400 تاست در یکجا برای شما برای دانلود آماده کرده است برای دانلود فونت ها به ادامه مطلب بروید...

سید امیــــر بازدید : 108 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

  نرم افزار اجرای بازی ها و برنامه های اندروید برروی کامپیوتر!
اخرین نسخه ی منتشر شده + آموزش نصب و اجرا به صورت تصویری!

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران فارسرویدی درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم! شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.


سید امیــــر بازدید : 79 دوشنبه 12 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود Telegram نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید+نسخه ویندوز


Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

سید امیــــر بازدید : 41847 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم Google chrome برای ویندوزGoogle Chrome 53.0.2785.143 Final x86/x64 + Portable گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. این برنامه بر روی ویندوز xp, سون 7 و 8 و 10 قابل نصب است. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید مرورگر گوگل کروم رو از سایت تیم دیزاین با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

سید امیــــر بازدید : 101 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (0)

ویژه تیم دیزاین


دانلود کلش بوت نسخه ی پولی clashbot v7.9 پریمیوم

فوری : نسخه ی کرک v7.9 رسید

کلش بوت بدون اغراق بهترین ربات کلش اف کلنز میباشد که امکانات بسیار زیاد و جذابی دارد . کلش بوت در دو نسخه رایگان و پولی به اشتراک گذاشته شده که نسخه ی پولی آن ضد بن است ولی نسخه ی رایگان اینطور نیست و اگر با نسخه ی رایگان بازی کنید احتمال دارد بعد از مدتی بازی شما بن شود و بازی شما از طرف شرکت سوپر سل کلا حذف شود بقیه در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ ما راضی هستید ؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1927
  • کاربران آنلاين
  • 01.thomasabisp
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 1,480
  • باردید دیروز : 2,648
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 15,265
  • بازدید ماه : 9,833
  • بازدید سال : 147,949
  • بازدید کلی : 733,974
  • تبلیغات

    افزایش بازدید